”kokosnötsskålar”
gående utfall

Man behöver inte ha tillgång till ett gym bara för att kunna träna. Bara en dålig ursäkt. Och gillar man inte att vara ute och springa finns det många andra sätt att hålla formen i sommar. Inne, i hamnen, på hotellrummet, i djungeln, vid poolen, på sranden, på lekplasten… Listan kan göras lång.

Jag körde altanträning. Här kommer tips på träningspass:

För det mindre tränade:
Kör 3-5 rundor av följande. 15 repetitioner av varje. (Gående utfall: 15 rep. på varje ban)

För den något mer tränade:
Kör 20 minuter, 12 repetitioner av varje, så många varv du hinner. (Gående utfall: 12 rep. på varje ben.)

 

– Push ups
– Benböj
– V-ups
– Burpees
– Gående utfall

 

 

Glöm inte att dricka vatten och stretcha efter!

 

10 kommentarer

  1. Jag kör crossfit på min altan flera ggr i veckan, köpt kettlebells, sandsäck, trxband. Läser din blogg varje dag 🙂

    1. Med sandsäcken gör jag marklyft och knäböj, annars gör jag burpees, armhävningar, sit ups, dips, kettlebellsving med 2 handfattning 🙂 det blir som en drog…

      1. haha, eller hur? har man väl börjat och kommit in i det finns det ingen återvändo 😉

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

*
*