Kör hårt!

av Cecilia Folkesson

Dagens träning redan avklarad! Crossfit i team i morse klockan 06:15. Svettigt värre. Klockan stannade på 15:45.

Frukost på gymmet, grym LCHF-frukost bestående av ägg, bacon, bär, nötter kokos och kaffe. Och nu ska den växande post it-högen undanröjas!

Träna hårt, jobba lika hårt.

 

20120822-112306.jpg

20120822-112316.jpg

2 kommentarer
0

Du kanske även gillar detta

2 kommentarer

Anna H 23 augusti, 2012 - 09:47

Hej! Jag är en ny läsare av din blogg, jag tycker att du är grymt inspirerande!! En fråga, när du tränar så tidigt på morgonen äter/dricker du något speciellt innan passet? Jag vill också träna så tidigt för att veta säkert att passet blir av, men jag är rädd för att det kan vara skadligt på något sätt? Typ att jag ska svimma av utmattning 😉 ( jag är inte så insatt.. :). ) tacksam för svar

Svara
Cecilia Folkesson 26 augusti, 2012 - 11:17

Hej Anna! Tack så mycket 🙂
När jag tränar på morgonen brukar jag dricka kaffe med kokosfett och lite grädde. Och ibland vatten med aminosyror (BCAA).
För mig funkar det jättebra! Tetsa, och om det inte känns bra, ät något litet, typ rysk yoghurt och bär. Om du inte äter LCHF kan du ju alltid ta en banan 😉
Lycka till!
/ cecilia

Svara

Skriv en kommentar

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More