”kokosnötsskålar”

Testade ett nytt lunchställe idag, Bar Singolo. Då stället känns lite italiensk var jag rädd att det bara skulle finnas pasta, pizzor och mackor. Och det fanns det. Men det var inga problem att LCHF:a lunchen. Bort med couscousen och på med mer sallad och parmesan. Nästa gång blir det att testa den italienska plocktallriken. Redan sugen!

 

 

 

5 kommentarer

  1. åh parmesan är ju så sjukt gott!

    du en fråga, om man kör periodisk fasta mellan 12-20. och om man ska bryta fastan med ett gympass på morgonen ca 11:00 och är klar kl 12:00 och äter mat då, är det okej? eller måste man äta ngt innan man tränar?

    tack för en grym blogg!

    1. det ultimata är inte att lägga fastan så, utan det är bättre att lägga i samband med sömn. Eller är det så du menar? Mellan vilka tider fastar du? jag körde mellan 20:00 och 12:00 (fasta) och tränade kväll. Då åt jag direkt efter träningen, och då mycket mat. På så sätt höll jag mig bra tills det var dags att äta igen. / Cecilia

  2. ok. det bästa är att träna på kvällen eller direkt innan 12, då man börjar äta igen. För du måste ät efter träningen och då bryter du ju fastan… Bättre svar än så har jag inte 🙂

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

*
*